Catalunya i Espanya.
Tant a la botiga online, com a la botiga física, els articles entren i surten constantment. Així doncs, et pots trobar que en fer la teva comanda a la botiga on-line, trobis algun producte fora d'estoc, però no et preocupis. Pots afegir-lo igualment al carret. Només cal que tinguis en compte que la comanda se t'enviarà quan l'article ens arribi, que això pot passar entre 3 i 7 dies com a màxim. Si l'article no arribés en 7 dies, t'ho faríem saber per si prefereixes anul·lar la comanda.
Tots els nostres productes són originals, estan en perfecte estat i han estat adquirits amb totes les garanties.
Optem per productes fabricats amb criteris estrictes de qualitat a Alemanya, EUA i Korea. No venem productes Made in Xina degut a la mala qualitat que tenen.
Triem productes d'alta qualitat, provats per nosaltres durant un temps suficient per comprovar la qualitat i rendiment del producte i triem productes amb un servei post venda eficient.
A la botiga física de Girona, pots venir a conèixer els nostres productes i rebre assessorament personalitzat, així com rebre una demostració de qualsevol dels utensilis i màquines que venem. També pots recollir la teva comanda a la nostra botiga i estalviar-te els ports.
Estem a la teva disposició, al telèfon: 972 912 010, els dimecres i divendres de 11 a 16:30h. i al correu electrònic: botiga@crudivegania.cat.
A la pàgina de cada un dels nostres articles, hi trobaràs el període de garantia que ofereix el fabricant. En tots els electrodomèstics la garantia és de 2 anys com a mínim i alguns fabricants donen garanties més llargues.
La garantia és efectiva des de la data d'emissió de la factura del producte. Guardeu la factura com a justificant de compra i garantia. La data de la factura justifica el lliurament de l'article i per tant, el temps de garantia compta a partir d'aquesta data.
En el cas de que un article sigui defectuós, procedirem a la reparació o substitució, segons correspongui per condicions del fabricant.
No està cobert per garantia:
En cas d'avaria dins dels 2 anys des de la data de compra de l'article, cal posar-te en contacte amb nosaltres a: botiga@crudivegania.cat i us explicarem com procedir. A partir dels dos anys des de l'adquisició, Crudivegània ja no es farà responsable de la garantia i a partir d'aquí ho podràs fer mitjançant el fabricant, dades de les quals et podrem facilitar si ho necessites.
Si quan t'arriba l'article, no estàs satisfet, pot canviar-lo o retornar-lo en un termini màxim de 14 dies naturals a partir de la data de recepció de la comanda, sempre i quan no s'hagi utilitzat amb aliments. L'article caldrà ser retornat amb el seu embalatge original, accessoris i manual d'instruccions.
Si decideixes canviar-lo, rebràs un val de la diferència entre un article i l'altre, que podràs utilitzar en la nostra botiga, durant 6 mesos.
Si decideixes retornar-lo, les despeses i la gestió d'enviament correran a càrrec teu i quan rebem l'article i comprovem que està en perfecte estat, t'enviarem un val pel mateix import, que podràs utilitzar en la nostra botiga durant 6 mesos.
No s'admeten devolucions ni canvis en productes d'alimentació.
Per gestionar la devolució d'un article, t'has de posar en contacte amb el nostre servei d'Atenció al Client per mitjà del correu electrònic botiga@crudivegania.cat, indicant el teu número de comanda.
Crudivegània.cat no podrà acceptar canvis o devolucions que no hagin estat prèviament comunicats per les vies indicades.
La devolució es farà efectiva en la mateixa forma de pagament i s'ha de limitar a articles no usats i que es retornin en perfecte estat, a les mateixes condicions en què van ser rebuts. En el cas d'haver realitzat el pagament per transferència o contra reemborsament, el client haurà d'incloure en el formulari el número de compte corrent en el qual desitja rebre l'ingrés. Quan la devolució s'efectuï en la botiga física, el producte serà bescanviat per un val del mateix import.
Les despeses d'enviament per a una devolució normal aniran a càrrec del client.
CRUDIVEGÀNIA.CAT no acceptarà en cap cas devolucions enviades a ports deguts.
Els transportistes donen un termini de 24 hores per reclamar en el cas que els enviaments arribin amb algun dany o deteriorament derivat del transport.
Per això, és absolutament imprescindible que quan rebeu la vostra comanda sigui revisada i en cas de trobar algun desperfecte ens ho comuniqueu en menys de 24 hores per tal de gestionar la reclamació corresponent i solucionar-ho de la millor manera possible.
Desitgem que gaudeixis de la nostra botiga i ens comprometem a donar-te un molt bon servei.
CRUDIVEGANIA.CAT
BIONÈCTAR & CRUDIVEGÀNIA, SLU
NIF B55311740
Eiximenis, 8
17001 GIRONA